Svijet od poljubaca ne kamenja

2021.




We are the products of a long selection process of chemical, biological, and cultural structures that at different levels have interacted for a long time in order to shape the funny process that we are. About which we understand very little, by reflecting on ourselves, by looking at ourselves in the mirror.

The Order of Time, Carlo Rovelli (2018)



Koreografija se odvija na oblaku pod zemljom i spekulira o vremenu koje ne prolazi, već je sveprisutno, sadržano u svijetu stvari. Svijet na oblaku pod zemljom uvijek je u blagom, suzdržanom, kontinuiranom kretanju. Kategorija vremena je bez smjera i sklada; uvažava mnogostrukost i raznolikost vremenitosti – kamenja ljudi crva i mikroba – koji ponavljanjem, obnavljanjem, nadovezivanjem u mrežu kontinuiranog kretanja, ostvaruju privremene slike i događaje –

na oblaku pod zemljom, stvari su oblije i mekše, a razlike

                        u površinama stvari su

                            mutnije, uvijek u nastavljanju i prožimanju pogleda



višestrukost pogleda ne umanjuje udaljenost samo je raspodjeljuje



produžuje nastavlja zamišlja



konstantno i uzajamno uspostavljanje i poništavanje svijeta kroz susrete.





Svakim u-parivanjem s postavkama koreografije, plesačice obnavljaju i nadograđuju znanje i razumijevanje o mreži zbivanja na oblaku pod zemljom.

 





"The difference between things and events is that things persist in time; events have a limited duration. A stone is a prototypical 'thing': we can ask ourselves where it will be tomorrow.
Conversely, a kiss is an 'event', It makes no sense to ask where the kiss will be tomorrow. The world is made of kisses, not of stones. On closer inspection, in fact, even the things that are most 'thing-like' are nothing more than long events."

The Order of Time, Carlo Rovelli (2019)




Inspirirano radovima:
Reign of Aphrodite – a renaissance for beauty in apocalypse, Alma Tetto
Matters of Care: Speculative Ethics in More Than Human Worlds, Maria Puig de la Bellacasa

The Order of Time, Carlo Rovelli
Ways of Seeing, John Berger

Autorski tim:
MOLD KOLEKTIV
Koreografija i izvedba: Antonia Dorbić, Marta Krešić, Danijela Renić
Koreografija i koncept: Lana Šprajcer
Glazba: Adam Lončar
Produkcija: Karla Abramović
Fotografije: Ivan Buvinić

Veliko hvala Centru kulture na Pešćenici (Centar KNAP) i Plac studiu.

Projekt je realiziran uz podršku Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske.







Prijave za radionice na ︎︎︎ 
obrt90.03@gmail.com                                            

Više o Obrtu︎︎︎